Könyvek

2016. január 31., vasárnap

Julia Quinn - Hogyan fogjunk márkit

"– Sose mi arassuk le a dicsőséget! Sokkal többet tudsz elérni, ha a férfi azt hiszi, hogy ő a legokosabb, legbátrabb, legerősebb a világon."

Julia Quinn a kedvenc történelmi-romantika írónőm, szinte az összes könyvét olvastam, amit pedig még nem, azt azért nem, mert nem volt még rá időm. Az írónő hű maradt önmagához és most is egy nagyszerű regényt írt.

A regény arról szól, hogy Elizabeth szülei meghaltak 5 éve és neki kell eltartania három kisebb testvérét, és hogy ez sikerüljön, társalkodónőként dolgozik Lady Danbury (Agatha néni) szolgálatában. Agatha nénit viszont megzsarolják, ezért unokaöccse, James Sidwell, Riverdale márki segítségét kéri, aki álruhában, mint jószágigazgató fog elhelyezkedni a gazdaságban. Elizabeth-nek szüksége van a pénzre, hisz a testvéreinek enniük kell és öccsét, Lucast Etonba kell küldenie tanulni. Ahhoz hogy ez sikerüljön, férjhez kell mennie egy gazdag emberhez és amikor Lady Danbury könyvtárában rátalál a Hogyan fogjunk márkit című könyvre, megnyílik előtte egy lehetőség.

Először Elizabeth húga, Susan segít neki a könyv alapján, majd James vállalkozik az oktató szerepére, akkor viszont már a könyv nélkül és hőseink egyre közelebb és közelebb kerülnek egymáshoz. Egy kicsit fura volt, hogy James amikor rájött, hogy szerelmes Elizabeth-be, akkor nem kezdett el küzdeni ellene, hanem elfogadta. (Ez azért volt meglepő számomra, mert szinte az összes történelmi-romantikában ez van, hogy a férfi szerelmes lesz a nőbe, de mégse akarja azt elfogadni)

Elisabeth egy olyan nő, aki tiszteletre méltó, bátor, kitartó és mindent megtenne a családjáért. Feladta az életét, hogy az öcsének és húgainak jobb életet tudjon biztosítani. Édesapja halálának a körülményeit elhallgatta, megváltoztatta, hogy ne mocskolódjon be és a gyerekek emlékében is tiszta maradjon. Férjhez akar menni, hogy a testvéreinek biztosítani tudja mindazt, amit megérdemelnek. És tényleg hihetetlen, hogy mennyi mindent kibírt és elviselt már élete során, ezért megérdemelte, hogy rátaláljon a boldogság James személyében.

James Sidwell, Riverdale márki jószágigazgatónak adja ki magát nagynénje birtokán, ahol megismerkedik Elisabeth-tel és innentől kezdve megakadályozni sem lehetne, hogy ne az legyen a végzete ami. Mindig őt keresi a tekintete, segíteni akar neki és meg akarja mindentől védeni. Szörnyű múltjában egyetlen fénysugár volt Agatha néni, aki megmentette önző apjától és megtanította szeretni.

Az egy kicsit fura volt nekem, hogy Elisabeth azt megtudta, hogy Agatha nénit zsarolják, és James nyomoz utána, de akkor miért nem lehet bevallani, hogy ki ő valójában? Mármint akkor már tök mindegy volt. Jó lehet, hogy azért nem vallotta be, mert akkor már bizalmas viszonyban voltak Elisabeth-tel, de mivel már tudott a zsarolásról, akkor már szinte kár volt tovább húzni. Bár valószínűleg azért ez a véleményem, mert valahogy nekem kiesett az a rész, amikor Elisabeth megtudta, hogy Agatha nénit zsarolják és már csak azon csodálkoztam, hogy ajánlkozik, segít Jamesnek nyomozni. Akkor egy kicsit összezavarodtam és utána próbáltam attól egy kicsit eltekinteni.

Amikor a végén kiderült a titok, akkor meg úgy éreztem, mintha Elisabeth túl reagálta volna. Igaz, hogy a helyében én is megsértődtem volna, hisz a férfi akibe beleszeretett, becsapta, de azért igazán meghallgathatta volna, hogy mit akar neki mondani James. Nem tudtam James-re haragudni, mert ő is két szék közé esett, ahol vagy a nő mellett dönt, akibe szerelmes vagy aki megmentette az életét. Ezért én teljes mértékben meg tudok bocsátani neki.

A kibékülés pedig még tartogat titkokat, amire bár gondoltam, de elképzelhetetlennek tartottam, bár amikor Agatha néni néha elment szundikálni csak úgy, akkor már sejtettem. Agatha néni pedig egy elbűvölő asszony, akinek modern felfogása van, hatalmas szíve és halálos humora. Én is szeretnék egy ilyen nagynénit.


A borító nagyon tetszik, teljesen modern, mégis magában hordozza a történelmet. Egy kicsit sötét, amitől akár meg is ijedhettem volna, de egyáltalán nem hat félelmetesen, csak úgy, mintha hatalmas titkokat rejtene a sötétség.

A borítón látható nő úgy áll ott, mint aki képes megküzdeni a világ minden bajával, míg a ruhája a 19 század eleji divatot tükrözi, ami eleganciát, kecsességet, törékenységet tükröz.

Nekem kifejezetten tetszik, hogy az írónő neve nagyobb, mint a cím, bár nehezebben olvasható, azért mert túl halvány, de így olyan, mintha kiegyenlítődnének. Talán a tetején lévő szöveg nem kellene, vagy ha igen, akkor csak egy betűtípust használva.

Összességében nagyon tetszett, alig tudtam abbahagyni az olvasást. Elbűvölő szereplők egy nagyszerű történetben.

46 megjegyzés:

  1. Szia!

    Mindenhol kerestem a Hogyan fogjunk márkit c. könyvet pdf-ben, de sajnos nem találtam. Ha neked megvan, esetleg el tudnád küldeni nekem az e-mail címemre? estee1025@gmail.com előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eltudnád légyszíves nekem is küldeni??az első részt eltudtam olvasni de a második rész sehol nincs fent. kocsisbrigitta95@gmail.com

      Törlés
    2. Sziasztok! Én is szívesen megkapnám a könyvet! Köszönöm!

      Törlés
    3. Sziasztok! darida.hajnalka@citromail.hu szívesen megkapnám a könyvet! Köszönöm

      Törlés
  2. Kedves Nikolett!

    Nekem is el tudnád küldeni ezt a könyvet? Email-címem: burkusa@citromail.hu. Nagyon-nagyon köszi :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nekem is el tudnád küldeni a Hogyan fogjunk márkit c. könyvet pdf-ben? kocsis.erzsebet@freemail.hu Nagyon köszönöm :)

    VálaszTörlés
  4. Szia Nekem is el tudnád küldeni a Hogyan fogjunk márkit c. könyvet pdf-ben? kollarvanda16@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  5. Szia, Nekem is elküldenéd légyszi? emoke77@hotmail.com. Köszi szépen.

    VálaszTörlés
  6. Szia. Nekem is eltudnád küldeni tunderooney10@freemail.hu-ra. Köszönöm

    VálaszTörlés
  7. Szia. Nekem is el tudnád küldeni ? hrebeka05@gmail.com Nagyon köszönöm.

    VálaszTörlés
  8. Szia! Látom már sokan kérték, de szeretnék én is beállni a sorba. Meg tennéd, hogy átküldöd a könyvet? Az e-mail címem: simoncsilla22@gmail.com Nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  9. Szia. Nekem is el tudnád küldeni ? kolozsvaricristina@gmail.com Nagyon köszönöm.

    VálaszTörlés
  10. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  11. Szia! Nagyon nagyon hálás lennék, ha esetleg nekem is elküldenéd a könyvet.
    Nagyon bokdoggá tennél.
    Email cimem : abelemino@gmail.com
    Hálásan köszönöm!

    VálaszTörlés
  12. Szia! Nagyon bearanyoznád a napom ha elküldenéd nekem is :D már harmadszor futok neki a keresésnek de sehol semmi.
    balla.emo41779@yahoo.com

    VálaszTörlés
  13. Szia nekem is eltudnád küldeni ezt a könyvet? E-mail:mamiharcsa@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok! Nekem is elküldené valaki? Cserébe szívesen küldök olyat ami nekem megvan :)

    VálaszTörlés
  15. Szia! El tudnád küldeni nekem is e-mailben a könyvet? Már nagyon rég keresem. Előre is köszönöm!😊

    VálaszTörlés
  16. A címem: berkaliva@gmail.com köszönöm!

    VálaszTörlés
  17. Szia! Nekem is elküldenètek, nagyon szeretnèm elolvasni. E-mail: dianabiber1990@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Szia!Nekem is elküldenétek nagyon szeretném én is elolvasni!E-mail:szonyiklaudia@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Szia!Nekem is elküldenétek,nagyon szeretném én is elolvasni! E-mail:szonyiklaudia@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. Szia!Nekem is elküldenétek,nagyon szeretném én is elolvasni! E-mail:szonyiklaudia@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. Szia! Én is szeretném elkérni . Köszönöm
    pzsuzsa2@freemail.hu

    VálaszTörlés
  22. Sziasztok, én is szívesen olvasnám! És még többet is a szerzőtől! Aki tud, küldjön! Köszönöm! timko0715@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Kedves Mindenki!

    Ha valakinek megvan ez a könyv én is szívesen fogadnám.

    Köszönöm!

    muhi.andris@gmail.com

    A többi JQ könyvet tudom küldeni, ha valaki szeretné

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon szeretném,ha lehet.pajger62@gmail.com Köszönöm előre is.

      Törlés
    2. Esetleg megvan a Egy csók… és minden más (Smythe-Smith Kvartett 3.) Könyv? Ha rendelkezésedre áll a könyv,el tudnád küldeni a kolarovszky93@gmail.com címre?
      Hálásan köszönöm :)

      Törlés
  24. Nekem is el tudná küldeni valaki. Nagyon keresem. Köszönöm szépen!
    renix@freemail.hu

    VálaszTörlés
  25. Sziasztok!
    Eltudná nekem is valaki küldeni a könyvet?
    Előre is köszönöm!

    netmacsek@freemail.hu

    VálaszTörlés
  26. Hogyan fogjunk márkit pdf-ben,én is nagyon szeretném.Megkaphatnám ha lehet erre pajger62@gmail.com.És még egy kérésem lenne ha nem tűnök túl mohonak.Hozományvadászok kíméljenek pdf-et is nagyon szeretném ha kérhetem.Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  27. Megkaptam őket.Mégegyszer ezer köszönet.❤️❤️

    VálaszTörlés
  28. A Smythe Smith kvartet is megvan pdf-ben?Imádnám.

    VálaszTörlés
  29. Megkaptam.Nagyon nagyon szépen köszönöm.Végtelenül örülök.😃😃😃😃

    VálaszTörlés
  30. Júlia Quinn Csókja megmondja.A Bridgerton család 7-dik részét,megkaphatnám? Köszönöm előre is.

    VálaszTörlés
  31. Esetleg ha még rendelkezésedre áll a könyv,el tudnád küldeni a kolarovszky93@gmail.com címre?
    Hálásan köszönöm :)

    VálaszTörlés
  32. Lisa Klaypas Érzéketlen aranyifjú és Ördöngős tavaszt a Ravenel sorozatból szeretném kérni.Köszönettel előre is.Szia.

    VálaszTörlés
  33. A Hathawey sorozatból Lisa Kleypastól az Éjfélig vagy enyém és a Légy a feleségem reggelre is nagyon érdekelne ha megvan. Köszönöm.Szia.

    VálaszTörlés
  34. Sziasztok. A Hogy fogjunk örökösnőt és a Hogy fogjunk márkit el tudja nekem is valaki küldeni?
    ejja19@gmail.com

    VálaszTörlés
  35. Szia.A mentő körülményt én is kedvenceim közé sorolom.Imádom.Köszönöm.A lázadó vágy is megvan? Lorraine Heath A csábítás művészete is nagyon érdekesnek ígérkezik.Mindent köszönöm neked.❤️❤️

    VálaszTörlés
  36. Sziasztok! Akinek esteleg meg van a Hogyan fogtam Márkit és a Egy csók és minden más könyvet nagyon szeretném! darida.hajnalka@citromail.hu
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  37. Szia.Mary Jo Putney Tánc a szélben és A sors kereke.Nagyon szeretném,ha lehet.Johanna Lindsey Ördögből angyalt is keresem már egy ideje.Nora Roberts ...Hol nem volt és Látomás fehérben,a Concanon lányok trilógiája,
    és A kulcs trilógia.Catherine Anderson Csodálatos utazás Fantomkeringő A lélek dala.Loretta Chase Egy lehetetlen úr,Az éjszaka rabjai.Tudom hogy sokat írtam, abba reménykedem hogy valamelyiket sikerül megkapnom.Nagyon köszönök mindent.Szia.

    VálaszTörlés
  38. Sziasztok! Nagyon hálás lennék, ha nekem is el tudná valaki küldeni a Hogyan fogjunk márkit és egy Csók és minden más című könyveket. Már nagyon régóta szeretném ezeket elolvasni. Nagyon köszönöm a megmentőmnek 🙂! b_tia@freemail.hu

    VálaszTörlés
  39. Nem tudom mi lehet veled, remélem nem vagy beteg.Ha mégis,jobbulást.

    VálaszTörlés
  40. Szia! En nagyon nagyon szeretnem kerni a hogy fogjunk markit es a smythe-smith egy csok es minden mas-t az eszter00@hotmail.com-ra.
    Elore is nagyon szepen koszonom!!!

    VálaszTörlés