Könyvek

2015. július 12., vasárnap

Sziasztok!

Ez a bejegyzés arról fog szólni, hogy miért kezdtem el ezt a blogot. Most érettségiztem, jelentkeztem főiskolára, egyetemre és igazság szerint nehezen döntöttem el, hogy hol szeretnék tovább tanulni és mit.

Mivel nagyon szeretek olvasni, ezért kommunikáció szakra jelentkeztem és reménykedem abban, hogy a fogalmazásom javulni, míg a szókincsem gyarapodni fog a blogozás által.

Elsősorban könyvekről fogok írni, hogy nekem mi tetszett és miért, vagy nem tetszett és miért nem. De előfordulhat, hogy egy versről írok, amely nagyon megragadt bennem.

Mivel most érettségiztem, ezért nem volt túl sok időm olvasni a kötelezőkön kívül, mert magyarból emelt szinten érettségiztem, de bőven van miről véleményt írnom.

Szeretném, ha ez a blog nem csak egy vélemény blog lenne, hanem egy olyan oldal, ahova ha betérsz egy nyugodt világot találsz a könyvek által. Remélem, hogy az itt olvasottak által te is megleled azt a műfajt, ami érdekel és vonz.

Köszönöm, hogy olvastad, nemsokára jönni fog az első "könyvbejegyzésem"!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése